.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تناقضات اعلام دلایل سانحه تله کابین رامسر ؛
از شادمانی نابجا سرنشینان تله کابین تا تکانه های شدید و نقص فنی
شمال نیوز :در حالی که مسئولان تله کابین رامسر تکان های شدید سرنشینان را دلیل بروز سانحه اعلام می کنند که فرماندار رامسر از نقص فنی دراین تله کابین سخن گفته است .....
از شادمانی نابجا سرنشینان تله کابین تا تکانه های شدید و نقص فنی

شمال نیوز :در حالی که مسئولان تله کابین رامسر تکان های شدید سرنشینان را دلیل بروز سانحه اعلام می کنند که فرماندار رامسر از نقص فنی دراین تله کابین سخن گفته است .

به گزارش شمال نیوز ،  مدیر داخلی تله‌کابین رامسر نیز طی گفت‌وگویی با اشاره به حادثه تله کابین رامسر اظهار کرد: کابل انتقال کابین‌ها به علت تکان‌های شدید در یک لحظه از روی قرقره دکل تله کابین خارج شد که بلافاصله ترمز اتوماتیک عمل کرده و جلوی سقوط آن گرفته شد‌.

وی افزود: خروج کابل انتقال کابین‌ها از روی ریل موجب معلق شدن و پایین آمدن به ارتفاع یک تا دو متر شد که این تغییر ارتفاع ناگهانی باعث برخورد مسافران با بدنه کابین و مصدومیت جزئی آنها شد.

از سویی فرماندار رامسر نقص فنی را دلیل بروز حادثه در تله کابین رامسر که منجر به مصدومیت هفت نفر شد، اعلام کرد.

محمد آزاد در گفتگو یی درباره حادثه تله کابین رامسر اظهار داشت: براثر خارج شدن یک کابل از قرقره دو کابین بهم برخورد کردند و در این حادثه ۷ نفر مجروح شدند که حال عمومی شان خوشبختانه خوب است‌.

یکی از شاهدان حادثه نیز به رسانه ها گفته است: این خانواده در حالی‌ که در کابین قرار داشتند به شادمانی و بعضاً حرکاتی که ایمنی کابین را بر هم می‌زد، پرداختند و همین موضوع سبب شد تا کابین دوم به‎شدت به کابین جلویی برخورد کند و سرنشینان هر دو کابین دچار حادثه شوند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.061 seconds.